۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۶۲۸۶۳۲
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

دشمن برنامه ریزی وسیعی برای اغتشاشات کرده بود | مردم توطئه را خنثی کردند

دشمن برنامه ریزی وسیعی برای اغتشاشات کرده بود | مردم توطئه را خنثی کردند
عضو جامعه مدرسین گفت: دشمن برنامه ریزی وسیعی برای ایجاد آشوب در کشور کرده بود اما با تدبیر رهبر انقلاب و وحدت و انسجام مردم شاهد خنثی شدن این توطئه بودیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر امروز در نشست ائمه جماعات ادارات که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با بیان این که روحانیت باید آموزه های اسلامی را به مسؤولان گوشزد کند، گفت: امروز به برکت نظام اسلامی روحانیت می تواند رسالات خود را به صورت جدی تر پیگیری کند.

وی افزود: سابقا حتی امکان این که یک روحانی وارد ادارات شود وجود نداشت اما امروز نظام اسلامی این امکان را در اختیار رروحانیت قرار داده تا بتوانند نقش آفرین باشند و رسالات دینی و تبلیغی خود را دنبال کنند.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی باید اداره کشور بر اساس مبانی و دستورات اسلامی باشد و روحانیت وظیفه دارد که آموزه های دینی را به مسؤولان متذکر شود تا در آن راستا اقدام کنند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا ادارات نسبت به تکریم مراجعان قدم بردارند و اجازه داده نشود که برخوردهای نادرست با مردم صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با بیان این که نباید اجازه دهیم که مردم از حضور به ادارات ناراضی باشند، ابراز داشت: روحانیت باید آموزه های اسلامی درباره برخورد مسؤولان با ارباب رجوع را تبیین کند؛ باید وظیفه مسؤولان و ادارات نسبت به مردم را بر اساس آیات و روایات بیان کنیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر عنوان کرد: دشمن برنامه ریزی وسیعی برای ایجاد آشوب در کشور کرده بود و سعی داشت که ضربه سنگینی به انقلاب اسلامی وارد کند اما با تدبیر رهبر انقلاب و وحدت و انسجام مردم شاهد خنثی شدن این توطئه بودیم.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمن باز هم در آینده برنامه دارد چرا که می داند ایران با قدرت خود توانسته سبب شکست استکبار جهانی در منطقه شود، باید هوشیار باشیم و وظیفه خود را به درستی انجام دهیم تادشمن نتواند به اهداف خود دست پیدا کند.

محمد قمین
ارسال نظرات